Соціальна реклама

Друкувати
PDF
15
червня
2009

Соціальна реклама

Восени 2008 року стартувала перша хвиля соціальної реклами під назвою «Стоп насильству!». Українські телеканали демонстрували телевізійні ролики соціальної реклами проти насильства щодо дітей «Я пишаюсь - я тато!».
У травні 2009 року в Україні стартувала перша хвиля зовнішньої соціальної реклами під назвою «Стоп насильству!: Досить терпіти такі подарунки!», яка закликає жінок, з якими жорстоко поводяться у сім'ї, перестати терпіти, зупинити насильство та отримати психологічну підтримку, зателефонувавши на національну «гарячу лінію» за номером 0 800 500 335. На бігбордах зображено жінку, яка має синці у вигляді прикрас – браслету та кольє. 
Наступною ідеєю, втіленою у життя, стала соціальна реклама, у створенні якої взяла участь чемпіонка світу та Європи з боксу Аліна Шатернікова. На бігбордах зображено Аліну після бою з синцем під оком, а у тексті зазначено: «Я терплю заради перемоги! А ти?». Згадані бігборди також закликають жінок, які потерпають від домашнього насильства, звернутись по допомогу, зателефонувавши до «гарячої лінії». 
Зазначена реклама створена в рамках Національної кампанії «Стоп насильству!» за підтримки Програми розвитку ООН, Представництва Європейської Комісії в Україні та Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA).